Laat jij alles wat je schoonmaakt weer glimmen? En ben jij ook altijd bezig om je gasten in de watten te leggen? Dan zoeken wij jou!

Organisatie
Onze opdrachtgever zit zowel in binnen- als buitenland. Op dit moment gaat het om een 4-sterrenhotel met 76 kamers, restaurant en bar in de stad Alkmaar.

Functieomschrijving medewerker housekeeping
In deze functie ben jij samen met een team aan collega’s verantwoordelijk voor het schoonhouden van de hotelkamers en ben jij het visitekaartje van de opdrachtgever.

Jouw werkzaamheden:

  • het opmaken van de bedden;
  • het verwisselen van het beddengoed;
  • het schoonmaken van het meubilair en sanitair;
  • het stoffen, stofzuigen en moppen van de kamers;
  • het aanvullen van de service items.

Functie-eisen medewerker housekeeping

  • je werkt zelfstandig, je bent integer, topfit én representatief;
  • je hebt zichtbaar plezier in je werk en dat straal je ook uit naar de opdrachtgever en de gasten van het hotel;
  • je hebt doorzettingsvermogen en bent een echte teamplayer;
  • je hebt een flexibele opstelling als het gaat om het maken van de planning;
  • je bent 3 tot 4 dagen beschikbaar per week;
  • je woont in Alkmaar.

Je gaat werken in de stad Alkmaar. Je werktijden zijn van 9:30 tot 14:30/15:30 uur. Het kan voorkomen dat bij drukte een beroep op je wordt gedaan om wat uurtjes in het weekend te werken. Ben je niet woonachtig in de Alkmaar? Dan is dit niet jouw vacature. Probeer dan een van onze andere vacatures.

Interesse?
Voor meer informatie kun je telefonisch contact opnemen via 0251 24 73 12. Weet jij zeker dat deze vacature bij je past? Stuur dan je cv naar cv@wijkom.nl.

Leave a Reply