Laat jij alles wat je schoonmaakt weer glimmen? En ben jij ook altijd bezig om je gasten in de watten te leggen? Dan zoeken wij jou! 

Organisatie
Onze opdrachtgever zit in het hart van Amsterdam. Het 5-sterrenhotel heeft ruim 450 kamers, een congrescentrum en restaurants.

Functieomschrijving

In deze functie ben jij samen met een team aan collega’s verantwoordelijk voor het schoonhouden van de hotelkamers, het visitekaartje van de opdrachtgever.
Jouw werkzaamheden:

  • het opmaken van de bedden;
  • het verwisselen van het beddengoed;
  • het schoonmaken van het meubilair en sanitair;
  • het stoffen, stofzuigen en moppen van de kamers;
  • het aanvullen van de service items.

Functie-eisen

Voor deze functie is ervaring geen vereiste maar zeker een pré. Je krijgt een aantal dagen training om zo het vak te begrijpen, maar we vragen ook wat van jou.

  • je werkt zelfstandig, je bent integer, topfit én representatief
  • je hebt zichtbaar plezier in je werk en dat straal je ook uit naar de opdrachtgever en de gasten van het hotel;
  • je hebt doorzettingsvermogen en bent een echte teamplayer;
  • je hebt een flexibele opstelling als het gaat om het maken van de planning;
  • je bent fulltime inzetbaar 40 uur per week
  • je woont in of in de directe omgeving (Amsterdam Centrum – Zuid – Oost – of max 20 km van Amsterdam).

Interesse?

Stuur je CV met motivatiebrief naar cv@wijkom.nl. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 0251-247312.

« Alle vacatures

Leave a Reply